piątek, 25 lipca 2014

Nevermind

Półmrok rozpraszało światło płynące z ekranu komputera i licznych, różnokolorowych diod. W powietrzu unosił się zapach marihuany, energetyka i nieco zwietrzała woń pizzy z salami. Pokój pełnił rolę sypialni, jadalni i gabinetu, przypominał natomiast zwykłą graciarnię. Byłem już przyzwyczajony do tego stanu. Poza tym, nie miałem ostatnio czasu na sprzątanie swojej kawalerki.
Większość dnia spędzałem w pracy, nocami zaś zajmowały mnie poboczne projekty. Social media nigdy nie śpią, więc i ja nie mogłem sobie zbyt często pozwalać na wypoczynek. Albo życie osobiste. Właśnie dlatego zaskoczył mnie telefon od brata.
Tradycyjnie rozmawialiśmy o wszystkim i o niczym. Byłem wdzięczny, gdy w końcu przerwał te krępujące podchody.
- Wybierasz się do rodziców na Noc Oczyszczenia? - Zdawałoby się, że pytanie było stricte retoryczne. Nie miałem przecież na ten temat nic do powiedzenia, gdzie indziej bym się ukrył? - Pomyślałem, że mógłbym wpaść po ciebie po drodze - Zaproponował William.
- Spoko. Wpadnij po mnie przed piątą, chciałbym sprawdzić system antywłamaniowy. - Mówiłem spokojnie.
- Sądzisz, że sprawdzisz go lepiej od ojca? - Ironizował.
Mój ojciec był jednym z pierwszych, którzy wzbogacili się na Nocy Oczyszczenia. Skomputeryzowane systemy antywłamaniowe, jakie opracował pozwoliły mu na wybudowanie niezłego i najbezpieczniejszego domu w okolicy.
- Ostrożności nigdy za wiele. - Rzuciłem. - To jak?
- W porządku, będę wcześniej.
- Tylko bez imprezy-niespodzianki. Po zeszłorocznym niewypale nie mam ochoty na powtórkę. - Ostrzegłem, nim się rozłączyłem.
Miałem niesamowite szczęście obchodzenia urodzin w pierwszy dzień wiosny, który nasi najwspanialsi nowi Ojcowie Założyciele postanowili przerobić na krwawą rzeźnię. Skutecznie odebrali mi tym nastrój do świętowania.


6 komentarzy:

  1. wow wow brat taki mlody wow wow uszanowanko wow wow rozmowa taka rozmowna wow wow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow wow komentarz taki skomentowany pieseł czyta tak ze zrozumieniem wow wow uszanowanko

      Usuń
  2. seksiak. w sumie taki mdły a jednak seksiak

    OdpowiedzUsuń
  3. po scenie z twarzą i psami już nie mogę na niego patrzeć tak jak wcześniej hahaha </3

    OdpowiedzUsuń
  4. No więc... mam wrażenie, że on będzie psycholem :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony